Η βάρκα μας...

Σάββατο, Ιουνίου 03, 2006

Το φετινό καλοκαίρι μπήκε για τα καλά στη ζωή μας...
Η ζωή μας κινείται στους ρυθμούς των καλοκαιρινών διακοπών...
Μέσα σε όλα τα άλλα, πρέπει να ετοιμάσουμε την βάρκα μας...
Για να μπορούμε να πηγαίνουμε για "καθετή", όταν έχει "λαδιάσει" η θάλασσα...
Την ώρα που ενώνει η θάλασσα με τον ουρανό...
Για να μπορούμε να πηγαίνουμε "συρτή", τα μεσημέρια της μεγάλης ζέστης...
Οταν δεν σε κρατάει το σπίτι και θέλεις να γίνεις ένα με τη θάλασσα...
Η βάρκα μας, μας περιμένει υπομονετικά να μας προσφέρει τις υπηρεσίες της...
Περιμένει υπομονετικά να επιβιβαστούμε επάνω της και να κάνουμε το κέφι μας και την όρεξή μας...
Να γίνει το μέσο της εκτόνωσής μας...
Λοιπόν... Επίδοξοι ψαράδες... Τι περιμένετε;;;
Ποιος θα κάνει φέτος σεφτέ;;; Ποιος θα πιάσει την καλύτερη ψαριά;;;
Τα στοιχήματα πέφτουν... Οι ερασιτέχνες φωτογράφοι περιμένουν να απαθανατίσουν τις στιγμές...
Και ΄συ πατέρα, να είσαι καλά... Για τους δρόμους που μας άνοιξες...

8 σχόλια:

Nemertes είπε...

Η τράτα μας η κουρελού. Take care :)

Ιουνίου 04, 2006 12:42 μ.μ.
Unknown είπε...

Τι ψάρια ελπίζεις να πιάσεις αυτό το καλοκαίρι Γιώργο...Τα καλύτερα εύχομαι.

Ιουνίου 04, 2006 3:01 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

εκτος απο ψαρεμα...
και μια βολτα με την βαρκα, θα ηταν οτι επρεπε... στην γαληνη του ηλιοβασιλεματος...
μμμ... πανεμορφα... ηρεμα...
ε, καπετανιε;

Ιουνίου 04, 2006 6:35 μ.μ.
γιώργος είπε...

καλησπέρα...
@nemertes
ναι... η τράτα μας η κουρελού... ευχαριστώ... επίσης...
@marilena
ότι πιαστεί στα δίχτυα και στην μπετονιά μου... και ελπίζω να είναι τα καλύτερα...
@καλή μου
τα όνειρα είναι για να πραγματοποιούνται καλή μου... η βάρκα μου και το πλήρωμά της στη διάθεσή σου...

Ιουνίου 04, 2006 8:35 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Καλό καλοκαίρι Γιώργο μου!!

Eύχομαι να το ζήσεις όσο πιο όμορφα μπορείς...

Ιουνίου 05, 2006 12:05 μ.μ.
γιώργος είπε...

καλημέρα...
@non private life
:)...
@mirca
καλό καλοκαίρι Μίρκα μου...
ευχαριστώ και ανταποδίδω...

Ιουνίου 05, 2006 12:45 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

βαρκα το λεμε το κοτερο του μπαμπα τωρα?

Ιουνίου 05, 2006 1:36 μ.μ.
γιώργος είπε...

@μαγισσάκι
είμαι απλός άνθρωπος εγώ...
δεν έχω καβαλήσει το καλάμι...

Ιουνίου 05, 2006 1:49 μ.μ.