Οδηγημένος από τις αισθήσεις μου...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006


Τις νύχτες του πάθους
ταξίδεψα σε χώρες-κορμιά
από διαφορετικό χώμα-χρώμα
φτιαγμένες…

Είχα σαν οδηγό τις αισθήσεις
και το νου μου…

Την όραση
για να κοιτώ στα μάτια
τον προορισμό μου…

Την αφή
για να αισθάνομαι
τις ανισοσταθμίες του κορμιού…

Την γεύση
για να γεύομαι λαίμαργα
τους χυμούς που ανάβλυζαν από το πάθος…

Την όσφρηση
για να μυρίζω τον πόθο
σε κάθε θύλακα του δέρματος…

Την ακοή
για να χαίρομαι
τους ήχους της ηδονής…

Τα ταξίδια μου
με έμαθαν να γνωρίζω
τις επιθυμίες που αναπτύσσονται
ανάμεσα σε ταξιδευτές
ξένους και άμαθους μεταξύ τους…

Ολοκληρώθηκα σαν άντρας
και ολοκλήρωσα τις αισθήσεις μου
σε κορμιά αλαργινά
σε ταξίδια μυστικά…

Ταξιδευτής και πραματευτής
σκηνωμάτων και αρωμάτων
κορμιών και λογισμών…

(‘Passion’ by Rabi Khan)

10 σχόλια:

αλκιμήδη είπε...

όμορφο ταξίδι αισθήσεων

καλημέρα

Οκτωβρίου 12, 2006 1:11 μ.μ.
Χαρυβδιςς είπε...

Το προηγούμενο ποστ με ξαφνιασε ....ηταν πολυ ''δικο μου''

Οκτωβρίου 12, 2006 3:22 μ.μ.
fish eye είπε...

..μολις ακουσα τον πασχαλιδη σου..πολυ ομρφες οι σκεψεις σου..

Οκτωβρίου 12, 2006 10:27 μ.μ.
allmylife είπε...

Οι "ταξιδευτές, καμιά φορά, πληγώνουν πολύ

Οκτωβρίου 12, 2006 11:15 μ.μ.
zoufitsa είπε...

Aυτα τα ταξιδια μυαλου και κορμιου...
ειναι τα ποιο γλυκα....
ταξιδιαρικα και ονειρικα...

καλο βραδυ Γιωργο..

Οκτωβρίου 12, 2006 11:51 μ.μ.
γιώργος είπε...

καλημέρα...

@αλκιμήδη
ευχαριστώ πολύ...
προτιμώ τα ταξίδια...

@χάρυβδιςς
χαίρομαι ιδιαίτερα...

@αγκαλιασμένη με το φεγγάρι
ευχαριστώ πολύ...
ο Μίλτος αγαπημένος...

@όλη μου η ζωή
ναι...
δεν έχεις άδικο...
πληγώνουν αλλά και πληγώνονται...

@ζουφίτσα
έτσι είναι...
γλυκά και ταξιδιάρικα...

Οκτωβρίου 13, 2006 9:42 π.μ.
Alkyoni είπε...

" Τί να σου κάνω;; Είσαι κι εσύ ένας από αυτούς που πορεύονται σ αυτόν τον κόσμο χωρίς καβούκι"
Αλκ. Παπαδάκη
(Μ άρεσε πολύ αυτό που βαλες στο μπλογκ σου)
Καλημέρα Γιώργο :)

Οκτωβρίου 13, 2006 9:59 π.μ.
Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα ταξιδιώτη...

Στους ίδιους προορισμούς έχουμε σεργιανίσει, με τα ίδια εφόδια φορτωμένοι, τις πέντε αισθήσεις μας, το πάθος μας...

Η ολοκλήρωση όμως σε εμένα δεν ήρθε, κανένα μέρος δεν με κράτησε, κανένας συνοδοιπόρος δεν με γέμισε.

Το ταξίδι συνεχίζεται...

Οκτωβρίου 13, 2006 10:42 π.μ.
γιώργος είπε...

@αλκυόνη
μπορεί...
από όσα πέρασα, κάτι έμεινε να προστατεύει εμένα...
ευχαριστώ πολύ...

@αργυρένια
εύχομαι το ταξίδι να μην διαρκέσει πολύ ακόμη...
το λιμάνι και η ολοκλήρωση να είναι κοντά...

Οκτωβρίου 13, 2006 3:55 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!
Περιέγραψες υπέροχα ένα ταξίδι που πολλοί έχουμε κάνει και άλλοι επιθυμούν να κάνουν.
Ελπίζω να είσαι τόσο εκφραστικός και στην προσωπική σου ζωή
θα κερδίσεις πολλά!

Οκτωβρίου 18, 2006 12:24 μ.μ.