3 ευχές...

Δευτέρα, Απριλίου 03, 2006

Καλημέρα σας…
Ας πούμε, ότι υπήρχε η δυνατότητα να πραγματοποιήσεις τα πιο τρελά σου όνειρα… Ας πούμε, ότι υπήρχε ένα τζίνι το οποίο θα μπορούσε, με μία εντολή μας, να πραγματοποιήσει τις 3 από τις πιο ιδιαίτερες ευχές μας…
Θα ζητούσαμε υγεία, χρήματα, δόξα, αναγνωρισιμότητα, εκδίκηση;
Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τη ζωή μας μετά από την ολοκλήρωση αυτών των τριών ευχών;
Οι ευχές μας θα είχαν την σύνεση εκείνη η οποία θα μας διασφάλιζε ότι δεν θα είχαμε διαφορετικά ή μεγαλύτερα προβλήματα μετά την εκπλήρωση τους;
Θα ευχόμασταν κάτι για τον εαυτό μας, βλέποντας καθαρά με ιδιοτελή ματιά το όλο εγχείρημα ή θα ζητούσαμε και κάτι για όλο τον κόσμο;
Θα γινόμασταν καλύτεροι ή χειρότεροι ως άνθρωποι;
Μήπως, τελικά, είναι πολλά αυτά που έχουμε να απαντήσουμε και γι’ αυτό δεν πέφτει κανένα τζίνι στα χέρια μας;;;

23 σχόλια:

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλημερουδια!!!
3 ευχες, ε?
μαλλον θα ζητουσα και τις 3 φορες απο το "τζινι" να 'χει καλα τον παππου μου....
:)

Απριλίου 03, 2006 10:32 π.μ.
Ανώνυμος είπε...

αφου η αδελφουλα περιποιηθηκε τον παππου, ας προχωρησω σε αλλες.

1. θελω να γινω αντρας για μια εβδομαδα για να δω τι σκ--α εχετε μεσα στα κεφαλια σας και δε μπορουμε πια τα 2 φυλα να συνεννοηθουμε!

2. θα σας εκανα ολους χορτοφαγους!!!.

...θα κρατουσα τη τριτη για τα γειρατεια μου...

Απριλίου 03, 2006 12:11 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
Και τις δικές μας ευχές... Και σε σένα...
@morgana
Κατ'αρχήν, δεν θέλω να γίνω αισχρός για διαχωρισμό κεφαλιών...
Για τη χορτοφαγία, δεν θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα...
Αργούν;;;;

Απριλίου 03, 2006 12:28 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

δε με λες ρε γιωργουκο???
ποιανου παιδακι μ' ειναι η φωτο που μας κοτσαρες διπλα στο ονοματακι σου?????
σαν "ευχη Νο1" την κοβω??????
;PPPP

Απριλίου 03, 2006 12:38 μ.μ.
γιώργος είπε...

Δεν το κατάλαβες vasiliki μου;;; Ο δίδυμος αδερφός μου είναι!!!!
Ζήλεψα τη σχέση σου με την αδερφή σου (morgana) και είπα να τον φέρω να τον δείτε...

Απριλίου 03, 2006 12:56 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

o Jude Law ειναι αδελφουλα....

τα γηρατεια μου αργουν γιωργο....μολις 102 ετων μαγισσουλα ειμαι!!!

βρε το Jude!!! και δε σου φαινοτανε...

Απριλίου 03, 2006 1:28 μ.μ.
γιώργος είπε...

@morgana
έχεις κανά καλό ξόρκι να γίνω καλά;;;;
σε παρακαλώ...

Απριλίου 03, 2006 1:47 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

.....για σενα, κατι θα κανω....γιατι σε συμπαθω....

σε ποιον θα ηθελες να μοιαζεις απο δω και περα?

....jude?

Απριλίου 03, 2006 2:07 μ.μ.
γιώργος είπε...

στον Μπαντέρας...

Απριλίου 03, 2006 2:09 μ.μ.
moonshine είπε...

Πολύ όμορφο blog...
Nομίζω πως σε στιγμές που χαλιόμαστε όλοι θα θέλαμε ένα Τζίνι..
Οι ευχές που θα έκανα:
1o)Να μάθω να ζω τη ζωή μου και να γίνω το Τζίνι του ευατού μου
2ο)Να έχω τη σοφία να ξεχωρίζω πότε αξίζει να σκάω και πότε όχι..γιατι μάλλον έχει περάσει οδοστρωτήρας στη κρίση μου τωρα τελευταία..και έχουν ισοπεδωθει τα ασήμαντα με τα σημαντικα..;)
3ο)Να εκτιμάω αυτά που έχω..είμαι αχάριστον ον τελικα..

Καλά μας ταξίδια καπετάνιε..:):)

Απριλίου 03, 2006 2:24 μ.μ.
γιώργος είπε...

@moonshine
ξέρεις πόσοι από εμάς θα έπρεπε να ζητάν αυτά που ζητάς και 'συ;;;
καλώς ήρθες...

Απριλίου 03, 2006 2:31 μ.μ.
moonshine είπε...

Βασικά μάλλον με τον ευατό μας πρέπει να δουλέψουμε...
Τρόποι και θεωρίες προς αυτή την κατεύθυνση μπορώ να αραδιάζω με τις ώρες..ό μόνος δρόμος είναι είναι ζώντας και συνειδητοποιώντας..
και ο λόγος που δεν υπάρχουν το Τζίνι;
Προφανής,τίποτα δε μας χαρίζεται..
:):)

Απριλίου 03, 2006 2:44 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

θα χρειαστω την 3 μου ευχη: να ξεκολλησει αμεσως το gmail μου γμτ!!!

Απριλίου 03, 2006 2:46 μ.μ.
γιώργος είπε...

@moonshine
είπες τη μαγική πρόταση: τίποτε δεν μας χαρίζεται...
είπαμε... "θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία"...
@morgana
το τζίνι αμέσως στην κυρία...

Απριλίου 03, 2006 2:55 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

ταπ! ταπ! ταπ!

..θα περιμενω πολυ ακομα?

Απριλίου 03, 2006 2:56 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

κυριε...

μου φαινεται οτι ασχολειστε με αλλα πραγματα και ΔΕΝ μας δινετε πια σημασια....

με τι να σχολειστε αραγες?

Απριλίου 03, 2006 3:50 μ.μ.
γιώργος είπε...

@morgana
με μάγισσες φίλες σου...

Απριλίου 03, 2006 4:12 μ.μ.
Melina's Art είπε...

Τα πράγματα είναι απλά:
1) Ένα ταψί κουρκουμπίνια που δε θα τελειώνει ποτέ
2)Πολλά βαζάκια με συμπικνομένες δόσεις γέλιου, που επίσης δε θα τελείωναν ποτέ, και
3) Ένα τζίνι με 3 ευχές που θα εμφανίζεται αυτόματα όταν ..τελειώνει το προηγούμενο! :)

Απριλίου 03, 2006 4:56 μ.μ.
jojo είπε...

και γω απο μικρή οταν σκεφτόμουν κάτι τέτοιο, προσανατολιζόμουν στο να ζητούσα σαν ευχή, ευχές που δεν τελειώνουν... η γνωστή δηλαδή πονηριά που σκέφτονται όλοι, έτσι ώστε να μην αφήσω κανέναν παραπονεμένο.

αφού όμως κάτι τέτοιο είναι εκτός κανονισμών,
θα κατέληγα, στο να έχω εγώ και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι καλή υγεία,
και ευτυχία δια βίου.
νομίζω οτι ειδικά το δεύτερο,
εμπεριέχει ότι εύχεται ο καθένας μας για να το διασφαλίσει.

μια ακόμα πονηριά, πιο εξελιγμένη δηλαδή αυτή τη φορά!;)

Απριλίου 03, 2006 9:31 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

αστο jojo μου...

αν ποι γυναικες ζητουσαμε απο ενα τζινι ευτυχια, θα εξαφανιζονταν ολοι οι αντρες με ενα πουφ!!!

Απριλίου 03, 2006 10:16 μ.μ.
anarchitect είπε...

Όπως καταλαβαίνεις, περίμενα να στείλω τελευταία, για να κάνω εντύπωση...!
Βασικά δεν θέλω τζίνι!
...Βέβαια, τώρα που το καλο-σκεφτομαι... Θα ήθελα να κερδίσω το LOTTO... (και με την ατυχία που έχω..., θα χρειαστώ λίγη βοήθεια...)

Όχι, σοβαρά δεν ξέρω αν θα ήθελα να μου έρθουν έτσι εύκολα αυτά που ζητάω... Καλύτερα ο καθένας μας να δημιουργεί την δική του μαγεία!

Καλή Νύχτα!

Απριλίου 04, 2006 2:38 π.μ.
γιώργος είπε...

Καλημέρα...
@kourkoubini
γλυκές και έξυπνες ευχές... εύχομαι να σου πραγματοποιηθούν...
@jojo
δεν ξέρω αν είναι εκτός κανονισμού η ανανέωση των ευχών, αλλά σίγουρα, αν είχαμε περιορισμό, οι ευχές σου δεν θα άφηναν κενένα παραπονεμένο...
@morgana
ήθελα να ήξερα, αν εξαφανιζόμασταν εμείς, τι θα κάνατε εσείς... μεγαλόψυχη...
@anarchitect
μαγεία κοριτσάκι... μαγεία...

Απριλίου 04, 2006 8:37 π.μ.
anarchitect είπε...

ΜΑΓΕΙΑ!

Απριλίου 04, 2006 12:35 μ.μ.