Blogάρετε;

Πέμπτη, Απριλίου 13, 2006

Εσείς blogάρετε γιατί:
1. θέλω να εκφράζομαι ελεύθερα χωρίς να με αναγνωρίζει κανένας
2. θέλω να κριτικάρω ότι γουστάρω και να κρύβομαι στην ανωνυμία μου
3. είμαι ποιητής/συγγραφέας και κανένας εκδοτικός οίκος δεν μου γούσταρε
4. είμαι ποιητής/συγγραφέας και κανένας εκδοτικός οίκος δεν μου έδινε σημασία
5. μελετώ τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα
6. αγάπησα πολύ και λάθος άτομα
7. είμαι μία ελεύθερη ψυχή κλεισμένη σε λάθος σώμα
8. όταν ήμουν μικρός/-ή με είχανε φτυμένο και τώρα παίρνω το αίμα μου πίσω
9. μικρός/-ή ήθελα να γίνω παπάς να εξομολογώ και δεν μπόρεσα και τώρα ήρθα στα ίσα μου
10. γιατί το κάνει και ο φίλος μου
11. γιατί μου το είπε ο μπαμπάς μου που γνωρίζει πολύ κόσμο
12. είμαι Παναθηναϊκός/Ολυμπιακός/ΑΕΚ και είμαι πολύ πικραμένος
13. είμαι ΠΑΣΟΚ/ΝΔ/ΚΚΕ/ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ και είμαι πολύ πικραμένος
14. έχει πολύ πλάκα
15. γουστάρω να γνωρίζω κι’ άλλους πειραγμένους όπως είμαι εγώ
16. έτσι γουστάρω, λογαριασμό θα σου δώσω;
17. δεν ξέρω / δεν απαντώ
18. …… (ελεύθερη επιλογή)

Απαντήστε και δεν θα χάσετε… Πλούσια δώρα… Για περάστε, για θαυμάστε…

22 σχόλια:

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

το δωρο να μας πεις πρωτα....
;p

Απριλίου 13, 2006 10:01 π.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
το δώρο θα είναι η πραγματοποίηση της πιο κρυφής επιθυμίας του καθένα...

Απριλίου 13, 2006 10:04 π.μ.
Λαμπρούκος είπε...

Γιατί δεν έχω κάνει σεξ, είμαι 45 χρονών και θέλω να γνωρίσω τον έρωτα!

Απριλίου 13, 2006 10:21 π.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καταλαβα...
δεν υπαρχει δωρο δηλαδη....
αστο τοτε δεν απανταω....
:(

Απριλίου 13, 2006 10:23 π.μ.
γιώργος είπε...

@λαμπρούκος
και 'γω για τους ίδιους λόγους... αλλά, άντε να το πεις δημόσια... θα σε πάρουν με τις λεμονόκουπες... άσε που δεν θα σταυρώσεις γυναίκα...
@vasiliki
καλή μου, δεν έχεις κρυφές επιθυμίες δηλαδή;;;

Απριλίου 13, 2006 11:28 π.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

κρυφες?.... πολλες...
αλλα εσυ μιλησες για πραγματοποιηση....
και αυτες που εχω εγω δεν....
πραγματοποιουνται.....

Απριλίου 13, 2006 11:43 π.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
και ποιος σου είπε ότι δεν μπορώ να τις πραγματοποιήσω;;;
μόνο το αδέρφι σου κάνει μαγικά;;;
ή έχετε πάρει αποκλειστικότητα την μαγεία;;;

Απριλίου 13, 2006 11:54 π.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

αχ! ρε γιωργο?...
μιλας σοβαρα????
γιατι αν κανεις πλακα..οκ...παω πασο...
αν μιλας ομως σοβαρα....
και βεβαια δεν μπορεις....
σιγουρα καταρχην εχεις καταλαβει μαλλον λαθος! τις δικες μου κρυφες επιθυμιες ξεκαθαριζω δεν μπορει να τις πραγματοποιησει κανεις! καταλαβες?... κανεις!

Απριλίου 13, 2006 12:10 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
μάλλον έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα... αν πιστεύεις ότι εγώ προσωπικά μιλάω σοβαρά λέγοντας ότι μπορώ να εκπληρώσω επιθυμίες, δύο τινά συμβαίνουν: είτε είμαι υπεράνθρωπος είτε προσπαθώ να το παίζω ο super duper ουάου παίδαρος που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει...
πιστεύω ότι δεν έχω δώσει τέτοια δείγματα, ούτε για τη μία περίπτωση ούτε για την άλλη...
πιστεύω ότι κινούμαι μέσα στα όρια του σεβασμού προς τον κάθε ένα που έρχεται και "καταθέτει" ότι του κατέβει στο κεφάλι...
και αν οι κρυφές επιθυμίες του καθενός είναι τόσο βαριές να τις κουβαλάει, προσωπικά δεν φταίω σε τίποτα...
και σου ζητάω συγνώμη αν σε ενόχλησε κάτι...

Απριλίου 13, 2006 12:23 μ.μ.
Marina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Marina είπε...

Για τις ερωτήσεις, δεν απαντώ
για τα αγόρια ένα έχω να πώ
Αγάπες μου επίκίνδυνες
απορώ
πώς φθάσατε ώς εδώ
χωρίς να σας αρπάξουν?
Ισως αν αλλάζατε τη φωτό
να έκανε το προφίλ σας
πιό ελκυστικό?
(για τα γυαλιά μιλάω)

Απριλίου 13, 2006 12:31 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καταρχην γιωργο,
δεν σου ειπα εγω οτι εσυ φταις πουθενα για το οτι βαρυ κουβαλαω εγω...
&
αν ενα σχολιο μου σε μια στραβη μου μερα σε ενοχλησε τοσο πολυ ωστε να πιστευεις οτι μπερδεψα πραγματα, οτι σου αποδωσα χαρακτηρισμους, οτι αμφισβητησα τον σεβασμο σου στους αλλους....
σου ζητω εγω συγνωμη...
&
σου υποσχομαι οτι θα προσπαθησω να μην επαναληφθει...

Απριλίου 13, 2006 12:36 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
το σχόλιο ή η κακή ημέρα;;;;

Απριλίου 13, 2006 12:50 μ.μ.
γιώργος είπε...

@marina
λες αν βγάλουμε τα γυαλιά να δούμε άσπρη ημέρα;;;

Απριλίου 13, 2006 12:51 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

οτι οφειλεται σε μενα...
αν μπορεσω και τα δυο...
και τα δυο...

Απριλίου 13, 2006 12:54 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
το σχόλιο δεν με χαλάει...
αρκεί να μην αποδίδονται πράγματα σε μένα που δεν ισχύουν...
μπορεί να υπερέβαλα και 'γω λίγο...
όσο για τις κρυφές επιθυμίες, δεν ήταν αποκλειστικά προς εσένα σχόλιο...
τι λες για μία βόλτα;;; στον Θερμαϊκό;;;;

Απριλίου 13, 2006 1:00 μ.μ.
anarchitect είπε...

hello!!!
Απάντηση: για όλα τα παραπάνω...

Τί κερδίζω? Τί κερδίζω?.......®

Απριλίου 13, 2006 5:15 μ.μ.
Butterfly είπε...

Συμφωνώ με την βασιλικούλα. ΠΡΩΤΑ το δώρο και μετά η απάντηση.

Υ.Γ. Η βόλτα στον Θερμαϊκό με τι θα είναι?

Απριλίου 13, 2006 8:45 μ.μ.
γιώργος είπε...

@anarchitect
ένα κουτί καφέ ελληνικό για να σε κρατάει ξύπνια τα δύσκολα βράδια του blogging...
@butterfly
το δώρο είναι προσωπικό, για τον καθένα ξεχωριστά... η βόλτα θα είναι με το καινούργιο μου κότερο... αναβαθμίστηκα βλέπεται...

Απριλίου 13, 2006 10:32 μ.μ.
Butterfly είπε...

Κι εγώ που νόμιζα κανένα καλό ιστιοπολοικό... κλαψ

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ :)

ΝΤΑΝΤΑΝ ΝΤΑΝΤΑΝ!!!!!
Και τώρα η απάντηση:
Για όλα αυτά και άλλα τόσα:)
Για τις ώρες της ανίας και της μοναξιάς... κλαψ

Απριλίου 14, 2006 6:30 μ.μ.
γιώργος είπε...

@butterfly
πόσο δίκιο έχεις... ιδιαίτερα της μοναξιάς...

Απριλίου 15, 2006 11:38 π.μ.
Ανώνυμος είπε...

Έπρεπε να γράψει μια σύντομη ανακοίνωση στην Αγορά σε ευχαριστώ για όλα τα φανταστικά προτάσεις είστε τοποθέτηση σε αυτή την ιστοσελίδα. Παρατεταμένη αναζήτηση στο internet έχει στο τέλος της ημέρας έχουν αναγνωριστεί με αξιόπιστα στοιχεία και τεχνικές για το εμπόριο με τους συναδέλφους μου. Θα ήθελα να βεβαιώνουν ότι αρκετοί από τους αναγνώστες μας είναι πραγματικά σοβαρά την τύχη να ζούμε σε μια σημαντική θέση με αρκετά αρκετές εξαιρετικές άτομα με δείκτες οξυδερκή.

Φεβρουαρίου 13, 2013 9:46 μ.μ.