Κοντυλιές της αυγής...

Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Ανοιξιάτικη Τετάρτη, Μεγάλη Τετάρτη, οδηγώντας προς το γραφείο…
Χωρίς ιδιαίτερη κίνηση… Με καλύτερη διάθεση από χθες, ομολογουμένως…
Μιλάμε στο τηλέφωνο και σε ακούω να γελάς…
Σου λέω πόσο πολύ μου λείπεις…
Στο cd του αυτοκινήτου Παντελής Θαλασσινός και "Κοντυλιές της Αυγής"…
Της δικής μας αυγής… Στις χαρίζω…

Ροδοκοκκίνισε η αυγή
Ημέρα να περάσει
Άνοιξε το παράθυρο
Στη γειτονιά να λιάσει…

Την καλημέρα σου ‘φερα
Σ’ ένα ματσάκι ρόδα
Πως θα σε κάμω ταίρι μου
Όνειρο απόψε το ’δα…

Την καλημέρα σου ’φερα
Σε πήλινο φλιτζάνι
Να την επιούν τα χείλη σου
Η μέρα να γλυκάνει…

Μηδέ νερό μηδέ ψωμί
Στο στόμα μου δεν βάνω
Την καλημέρα αν δεν σου πω
Μιαν εμιλιά δεν βγάνω…


Για τα καλημέρα σου…

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω παλι δε λεω καλημερα, αν δεν εχω ακουσει καλη μουσικη στ αμαξι...

Απριλίου 19, 2006 11:29 π.μ.
jojo είπε...

Υπέροχος ο Θαλασσινός!
και ο τελευταίος του δίσκος πολύ καλός!
ότι καλύτερο για το πρωινό σου ξεκίνημα.

καλή μέρα,
και καλή Ανάσταση! :)

Απριλίου 19, 2006 11:31 π.μ.
anarchitect είπε...

Για τα καλημέρα σου...®

Απριλίου 19, 2006 11:34 π.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

να γελας το πρωι....
να λες και να ακους μια γλυκια γελαστη καλημερα....
και να ταξιδευεις....
ποσο απλο και υπεροχο μαζι....
ποσο....

Απριλίου 19, 2006 12:03 μ.μ.
anarchitect είπε...

πόσο απλό....
...μερικές φορές, και τα πιο απλά πραγματα γίνονται τόοοσο πολύ δύσκολα.....

Απριλίου 19, 2006 12:35 μ.μ.
γιώργος είπε...

@morgana
μα καλά... εσείς δεν πετάτε;;; οδηγείτε ανάμεσά μας;;;
@jojo
καλή σου ημέρα και Καλή Ανάσταση...
το βασικό είναι η καλή διάθεση... όλα έρχονται μετά...
@vasiliki
τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι και τα πιο απλά...
@anarchitect
ξέρεις, πρέπει να έχεις τη δύναμη να ξεστομίσεις αυτά που πιστεύεις και επιθυμείς... είναι δύσκολο αλλά και τόσο απλό...

Απριλίου 19, 2006 1:04 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

ενα μικρο και ποταπο μαγισσακι σαν και μενα θα επρεπε κανονικα να πεταει, αλλα αυτες τις μερες ειμαι ανορεχτη...

Απριλίου 19, 2006 1:42 μ.μ.
γιώργος είπε...

@morgana
δεν υπάρχουν μικρά ποταπά μαγισσάκια...
και να συνεχίσεις την πτήση...

Απριλίου 19, 2006 3:22 μ.μ.
Xνούδι είπε...

το ιδανικό ξεκίνημα μια όμορφης μέρας. Να σε σκέφτονται, να σε παίρνουν τηλέφωνο, να σου το λένε.

Θαυμάσια!!!!!!!

(μπορώ ακόμα και να το συγκρίνω με νυχτερινό τηλέφωνο που σου γίνεται, για να ακούσεις να κελαιδά ένα αηδόνι)
;-)

Τις καλησπέρες μου.

Απριλίου 19, 2006 4:29 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

να της το λες, γιωργο μου, οτι σου λειπει...
να της το λες...
και εκεινη καθε μερα να σου γελα...
απλη, απολυτη ευτυχια....

Απριλίου 19, 2006 5:59 μ.μ.
γιώργος είπε...

καλημέρα
@χνούδι
μα κάθε τέτοιο τηλέφωνο, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, είναι μία επαφή που σε γεμίζει χαρά...
είναι ωραίο να σε σκέφτονται...
@vasiliki
θα της το λέω καλή μου...
σίγουρα, ως πιο πεπειραμένη λόγω ηλικίας, θα ξέρεις...

Απριλίου 20, 2006 9:16 π.μ.