Μοιάζουμε...

Σάββατο, Απριλίου 15, 2006

Χαρισμένο στις ψυχές που δεν περίμεναν ποτέ να πέσει μία πέτρα στη λίμνη της ζωής τους...
Χαρισμένο στις ψυχές που νόμιζαν ότι η ζωή τους δεν θα είχε αναταράξεις...
Χαρισμένο στις ψυχές που θα ήθελαν να ζήσουν...
Ξέρουν αυτές...

Πες μου τι θες
δεν κυνηγάω πια σκιές
και με τρομάζουν οι αλλαγές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές

Τέτοιες βραδιές
μπαίνουμε μέσα σε φωτιές
σ' ένοχες σκέψεις μυστικές
λόγια κουβάρια
που τυλίγουν τις καρδιές

Άλλα λέω άλλα κάνω κι άλλα εννοώ
μια τολμάω να πεθάνω
μια σκοτώνω εγώ
Άλλα λες κι εσύ καρδιά μου
κι άλλα εννοείς
αν κοιτάξεις πιο βαθιά μου
μοιάζουμε θα δεις

Δύσκολα αφήνεσαι
δίνεις δε δίνεσαι
ας πλησιάσουμε
κι ας μην τρομάζουμε

Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε, μοιάζουμε
Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε πόσο μοιάζουμε

Τέτοιες βραδιές
τι λεν τα βλέμματά μας πες
που 'ναι γεμάτα αστραπές
Δεν έχει η αγάπη
μόνο όψεις τρυφερές

Εγωισμοί
δειλές κι αμήχανες σκηνές
δικές μας άμυνες σκληρές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές


(της αγαπημένης Ελεάνας Βραχάλη)

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι ωραια που θα ταν να ηταν αλλιως τα πραγματα...

Να υπηρχαν εγγυησεις και σταθερες αποδοσεις!

τοτε θα μουπεις δε θα ταν αγαπη αυτο, repos θα ηταν!!!

Απριλίου 15, 2006 11:49 π.μ.
γιώργος είπε...

@morgana
καλή μου μάγισσα... για έρωτα μιλάμε... για αγάπη μιλάμε... όχι για χρηματιστηριακές συναλλαγές...
οι εγγυήσεις είναι για τα απτά πράγματα... στον έρωτα δεν χωράνε εγγυήσεις... εκεί απλά καίγεσαι...
γι'αυτό δεν μπορούμε να δούμε τα λουλούδια της αυλής μας...

Απριλίου 15, 2006 12:02 μ.μ.
anarchitect είπε...

"μια τολμάω να πεθάνω
μια σκοτώνω εγώ"

"Δύσκολα αφήνεσαι
δίνεις δε δίνεσαι"

"Άλλα λες κι εσύ καρδιά μου
κι άλλα εννοείς
αν κοιτάξεις πιο βαθιά μου
μοιάζουμε θα δεις"

...Σκατά τα 'χουμε κάνει...!

Απριλίου 15, 2006 6:52 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

σιστερινα?...
μερικες φορες ειναι ωραια τα πραγματα και οπως ειναι...
την οπτικη μας αν αλλαξουμε θα βρουμε την χαρα εκει που πιστευουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει....
:)

Απριλίου 15, 2006 9:20 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καπετανιε μου?...
τι λεει σημερα ο "καιρος"?...
επιτρεπει τον αποπλου?...
χιχιχιχιχι....
α! και πολλα πολλα ζεστα κρουασανοκαλημερουδουλινια!!!!!
;)))))

Απριλίου 16, 2006 9:55 π.μ.
γιώργος είπε...

καλημέρες σε όλους...
το πλοίο περιμένει...
ανεβείτε να φύγουμε... κορίτσια τγα αντιηλιακά σας... έχει υπέροχο καιρό...
ας αφήσουμε για σήμερα στην άκρη τα υπαρξιακά μας και ας πάμε βόλτα...
αύριο πάλι...
έτοιμες;;;;

Απριλίου 16, 2006 12:26 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

αντε κοριτσια...
δεν θα πατε βολτα με τον καπετανιο?.... θα ειναι ομορφα... βολτα και να μην ειναι ομορφη?... αχ! να χα την ηλικια σας...
αλλα τα αθριτικα μου τελευταια δεν μου επιτρεπουν και πολλα πολλα...
χιχχιχιχιχι
;p

Απριλίου 16, 2006 3:14 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
δεν θα έρθεις καλή μου εσύ;;; μόνοι θα πάμε;;; και η ψυχή της παρέας;;;;

Απριλίου 16, 2006 4:05 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

αν ειναι ετσι...θα 'ρθω....
πως μπορω να χαλασω χατηρι στον καπετανιο μου?...
:)

Απριλίου 16, 2006 6:54 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

μισω την αγαπη...

χα! χα! χα!

Απριλίου 16, 2006 7:05 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
έτσι... στον καπετάνιο δεν χαλάμε χατήρι.. εξάλλου, έχει εξουσία ζωής ή θανάτου επάνω στο πλοίο...
@morgana
καλό μου μαγισσάκι, τι έχεις;;; κάνε κανά μαγικό...

Απριλίου 16, 2006 7:10 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλε μου, δεν με ενδιαφερει η εξουσια σου, οπου και αν την εχεις, στο πλοιο σου ή αλλου και φυσικα και σε οτι και αν την εχεις, ζωη ή θανατο....
εγω το χατηρι της ψυχης σου δεν ηθελα να χαλασω.....

Απριλίου 16, 2006 7:39 μ.μ.
γιώργος είπε...

@vasiliki
μα γι'αυτή δεν γίνονται όλα;;;
η σωτηρία της δεν απασχολεί κάθε ένα από εμάς;;;
πάντως σ'ευχαριστώ... ελπίζω να το ευχαριστηθείς το ταξίδι...

Απριλίου 16, 2006 7:42 μ.μ.
Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

ναι καπετανιε μου....
ταξιδι, μονο που εγω ξερω οτι θα το ευχαριστηθω....
και που 'σαι? εγω σε ευχαριστω...
καλο σου βραδυ....

Απριλίου 16, 2006 9:52 μ.μ.