Ηρθε η σειρά μου...

Τετάρτη, Απριλίου 26, 2006

Και τώρα ήρθε η σειρά μου να πω…
Ήρθε η σειρά μου να αναλύσω αυτό που μου συμβαίνει…
Ήρθε η σειρά μου να βουτήξω και να αναδυθώ…
Και δεν ξέρω αν το θέλω…
Και δεν ξέρω αν το μπορώ…
Και δεν ξέρω που είναι το πάνω…
Γνωρίζω μόνο το κάτω…
Γνωρίζω μόνο το βυθό…
Και γίνομαι φίλος μαζί του…
Αναγνωρίζω την ψυχή μου στο τέλος του…
Τρέφομαι από το σκοτάδι του…
Και πουθενά φως…
Ούτε καν εσύ…
Ούτε κανένας άλλος…
Γιατί εσύ τα πάντα…
Γιατί εσύ όλα…
Τόσο σύντομα και τόσο πολύ…
Αχ και να ήξερες…

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χριστιανε μου σε καλο σου!

τι σε εχει πιασει μεσημεριατικο?

τα πουλακια κελαηδουν, οι λαλακες συναδελφοι λαλακιζονται και συ απο την πολη ερχεσαι στην κορφη κανελλα?....

ελα να συνελθει η ομας λεμε...

Απριλίου 26, 2006 1:53 μ.μ.
γιώργος είπε...

@morgana
ναι μαγισσάκι μου...
έρχεται το καλοκαίρι, έρχεται πρωτομαγιά και ξανά πρωταθλητής ο Ολυμπιακός...
σ'ευχαριστώ...

Απριλίου 26, 2006 2:30 μ.μ.